مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-21سياسي

فراخوان مجدد گروه های جهادی جهت کمک به واکسیناسیون در فارس


مدیر درمان بسیج جامعه پزشکی فارس از فراخوان مجدد گروه های جهادی فعال برای همکاری در انجام واکسیناسیون، فعالیت در مراکز درمانی و دیگر حوزه ها در زمینه مقابله با کروناویروس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر به کارگیری همه توان نیروها همزمان شد، کار را تسریع کردیم.

وی با بیان اینکه این فراخوان به صورت استانی است، تاکید کرد: از همه نقاط استان متقاضیان و گروه های جهادی می توانند ثبت نام کرده و با بیان نوع خدمتی که می توانند ارائه دهند و منطقه خدمتی، به کانون بسیج جامعه پزشکی در همان شهرستان معرفی می شوند.

مدیر درمان بسیج جامعه پزشکی فارس با تأکید بر اینکه هر فردی با هر تخصصی و یا حتی بدون تخصص و برای خدمت می تواند در این فراخوان شرکت کند، ادامه داد: حتی نیرو برای همراه بیمار هم نیاز است که می توانیم از نیروهای جهادی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه هم اکنون گروه های جهادی مستقل، بسیج محلات و دانشجویی با عناوین مختلف در حال فعالیت در مراکز درمانی هستند، ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی استان فارس هم با 14 گروه جهادی، به صورت پراکنده در سطح استان و بسته به نیاز مراکز در حال ارائه خدمت هستند.

صفری گفت: علاقه مندان خدمت به بیماران و همراهی و کمک به کادر درمان، کنترل و پیشگیری از کرونا ، با توجه به تخصص خود، از طریق لینک http://sbjpfars.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مجدد گروه های جهادی جهت کمک به واکسیناسیون در فارس

فراخوان مجدد گروه های جهادی جهت کمک به واکسیناسیون در فارس