مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-20پزشكي

اینجا بیماران پشیمان هستند/ نذر نفس جانی دوباره به کرونایی ها بخشید


در اتاق سوم 4 بیمار کرونایی حضور داشتند که تنگی نفس و تهیه دارو از بیرون بیمارستان را بیان کردند و یکی از کارکنان بیمارستان از کمبود داروهای اثرگذار و عدم حضور متخصص ریه خبر داد و از عدم رضایت پزشک قلب برای حضور در بین بیماران انتقاد کرد.

در اتاق مردان هم یک بیمار کرونایی از اشتباه در محاسبه میزان درگیری ریه خود خبر داد و برادرش در بیرون از بیمارستان از بستری برادرش انتقاد کرد که با یک بیمار کرونایی فوت شده هم نام، اشتباه شد.

بیمار دیگر از تلاش و تعهد پرستاران تقدیر کرد و بیمار دیگر این اتاق 4 نفره خواستار مرخص شدن از بیمارستان با رضایت شخصی به دلیل بی حوصله شدن و خستگی شد.

بیمار دیگری از پرسنل نظامی بود از خرید ده ها میلیونی دارو و نجات از درگیری 70 درصدی ریه خود خبر داد و با انتقاد از عدم حمایت بیمه به تهیه داروهای دیگر از بازار آزاد انتقاد کرد.

اتاق آخری که برای تهیه گزارش مراجعه کردیم، اتاق 2 نفره شامل یک میانسال و یک سالمند بود که از تشخیص بیماری غیر کرونایی در مطب پزشک و پیگیری بیشتر و درگیری درصد بالا با کرونا و بستری در بیمارستان خبر داد و بیمار بعدی از تلاش و تعهد پرستاران تشکر کرد ولی از سرما و کمبود پتو که تقاضایش برای افزایش تعداد پتو محقق نشد، گله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا بیماران پشیمان هستند/ نذر نفس جانی دوباره به کرونایی ها بخشید

اینجا بیماران پشیمان هستند/ نذر نفس جانی دوباره به کرونایی ها بخشید