مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-20حوادث

غارت جنگل از ادعا تا واقعیت/ منابع طبیعی تکذیب کرد


طی روزهای اخیر ویدئویی مربوط به غارت جنگل در فضای مجازی دست به دست می شود اما منابع طبیعی مازندران با رد این مسئله معتقد است محموله های چوبی مربوط به زراعت چوب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: ویدئویی از غارت جنگل و حمل محموله چوب آلات قطع شده جنگلی، صف های کیلومتری کامیون ها برای انتقال چوب به کارخانه ای در نشتارود مازندران، طی روزهای اخیر دست به دست و بازنشر می شود.

در این ویدئو، روای که یک فرد غیربومی است با اشاره به صف های کیلومتری از کامیون هایی حامل چوب آلات جنگلی، از آن به عنوان غارت جنگل های شمال یاد و عنوان می کند این محموله ها در انتقال چوب به کارخانه ای در نشتارود مازندران هستند.

عبدالرضا سنگاری مدیرکل منابع طبیعی مازندران – نوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح تنفس جنگل از سال 1395 اجرا شده است، افزود: از آن به بعد بهره برداری از جنگل های شمال ممنوع شد.

وی با اظهار اینکه از آغاز طرح تنفس تاکنون، حتی درختان شکسته و افتاده نیز از جنگل خارج نشده است، افزود: تمامی پروانه های قطع های دستی نیز همزمان با اجرای طرح تنفس جنگل جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: محموله های چوبی مورد اشاره در ویدئو مربوط طبق مستندات موجود شامل مجوزهای حمل و بارگیری مربوط به محموله های چوبی خارج از استان های شمالی و از مزارع شخصی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غارت جنگل از ادعا تا واقعیت/ منابع طبیعی تکذیب کرد

غارت جنگل از ادعا تا واقعیت/ منابع طبیعی تکذیب کرد