مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 11:502021-08-20حوادث

شناسایی مزرعه ماینرهای قاچاق در ساوجبلاغ


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف یک هزار و 65 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک واحد صنعتی در شهر هشتگرد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا یک هزار و 65 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی ماینر کشف شده را بالغ بر 100 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: کالای مکشوفه با تشکیل پرونده به همراه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی متذکر شد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می کند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مزرعه ماینرهای قاچاق در ساوجبلاغ

شناسایی مزرعه ماینرهای قاچاق در ساوجبلاغ