مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-20بين الملل

«عطوان» به «سعد الحریری»: چرا آمریکا در گذشته برای لبنان نفت نیاورد؟


پس از مخالفت شدید رهبر جریان المستقبل لبنان با خرید سوخت از ایران، سردبیر روزنامه «رأی الیوم» خطاب به رهبر جریان المستقبل گفت که چرا که آمریکا در ماه های گذشته برای لبنان نفت نیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم ، امروز (جمعه)، در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه توییتر به مخالفت سعد الحریری رهبر جریان المستقبل لبنان با اعلام سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله واکنش نشان داد.

 رهبر جریان المستقبل لبنان، روز گذشته، پس از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله مخالفت خود را با اظهارات او در خصوص خرید سوخت از ایران اعلام کرد.

عطوان با اشاره به نقض مکرر حریم هوایی لبنان توسط جنگنده های تل آویو و سکوت برخی احزاب این کشور در این خصوص، نوشت: آقای سعد الحریری شما که کشتی حامل نفت ایران برای لبنان را نقض حاکمیت لبنان تلقی می کنی.

باشد! این حاکمیت کجاست هنگامی که جنگنده های اسراییلی دمشق را از حریم لبنان هدف قرار می دهند؟! سردبیر رأی الیوم اضافه کرد: چرا آمریکای مالک حاکمیت در ماه های گذشته برای لبنان از خلیج [فارس] نفت نیارود؟ لطفا ابتدا به عقل ملت خودتان احترام بگذارید! دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته، در سخنرانی خود به مناسبت سالروز شهادت امام حسین (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عطوان» به «سعد الحریری»: چرا آمریکا در گذشته برای لبنان نفت نیاورد؟

«عطوان» به «سعد الحریری»: چرا آمریکا در گذشته برای لبنان نفت نیاورد؟