مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-20ورزشي

لطفا این قهرمانی را مصادره نکنید!


در شرایطی که تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران پس از 6 سال با اقتدار بر سکوی نخست رقابت های جهانی روسیه ایستاد، برخی ها سعی در مصادره این قهرمانی به نام خود را دارند تا باز هم نقش پررنگ مربیان سازنده در مازندران به عنوان مهد کشتی ایران و جهان نادیده گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سالی که تمامی نگاه ها معطوف به المپیک و آماده سازی تیم های ملی کشتی بزرگسالان برای حضور در توکیو بود، آزادکاران جوان ایران بی ادعا، بدون سرمربی و با کمترین توجه خود را مهیای حضور در رقابت های جهانی روسیه کردند.

پس از کناره گیری پژمان درستکار از هدایت تیم ملی کشتی آزاد جوانان به بهانه ناسازگاری و اختلاف با غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، محسن کاوه مرد همه کاره این روزهای کشتی ایران، به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، در ظاهر مسئولیت فنی آزادکاران جوان را بر عهده گرفت.

کاوه یک پایش در تیم بزرگسالان و پای دیگرش در تیم جوانان بود، در حساس ترین شرایط ممکن و در واپسین روزهای اعزام آزادکاران جوان به روسیه، کاوه در توکیو حضور داشت.

آتیه سازان کشتی ایران مشغول آماده سازی بودند اما کاوه در کنار تیم بزرگسالان بود؛ هر چند این حضور از سوی علیرضا دبیر، لازم و ضروری عنوان شد، اما انتقادات از چرایی عدم حضور کاوه در اردوی تیمی که مسئولیت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا این قهرمانی را مصادره نکنید!

لطفا این قهرمانی را مصادره نکنید!