مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-20حوادث

آتشنشانی هست اما نیرو نه!/ آتش صبر کن، دست بسته ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، روز به روز زمین گرم و گرم تر می شود و همین گرما باعث حوادث تلخ و ناگواری برای طبیعت، حیوانات و حتی انسان شده است.

استان ایلام یکی از مناطق گرم و خشک کشور است که هر ساله در ایام تابستان با آتش سوزی های پی در پی مواجه بوده و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

هرچه به سمت جنوب استان می رویم گرمای سوزان آنچنان بر جان آدمی می تازد که گویی در درون آتش قرار گرفته ایم.

  با این حال در بخش دشت عباس شهرستان دهلران در جنوب استان نیروی انسانی و کمبود تجهیزات برای ایستگاه آتشنشانی وجود دارد و اگر به هر دلیلی در داخل شهر دچار آتش سوزی شود به دلیل نبود امکانات کافی مشکلات متعددی به بار خواهد آورد.

بی توجهی و سهل انگاری مسوولین تا به کی باید بلای جان مردم باشد؛ نبود آتش نشانی در این منطقه سبب بروز مشکلات بسیاری در زمینه های مختلف شده است.

  فعالیت دو نیرو آن هم به صورت موقت از شرکت های منطقه  احمدی یکی از شهروندان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: دشت عباس از توابع شهرستان دهلران علی رغم دارا بودن شرایط و موقعیت جغرافیایی مهم منطقه، هنوز فاقد نیروی انسانی دائم به صورت شبانه روز برای ایستگاه آتشنشانی است؛ فقط دو نیرو به عنوان موقت آن هم از شرکت های منطقه برای این کار در نظر گرفته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتشنشانی هست اما نیرو نه!/ آتش صبر کن، دست بسته ایم

آتشنشانی هست اما نیرو نه!/ آتش صبر کن، دست بسته ایم