مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-19بين الملل

کنگره آمریکا دولت بایدن را بابت خروج مفتضحانه از افغانستان بازخواست می کند


روسای کمیته های متعدد مجلس نمایندگان و سنای آمریکا قصد دارند جلسات استماع متعددی با حضور مقامات ارشد دولت درباره خروج مفتضحانه نیروهای آمریکایی از افغانستان برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هردو مجلس نمایندگان و سنای کنگره آمریکا قصد دارند دولت جو بایدن را بابت خروج مفتضحانه از نشان دهد .

همچنین سخنگوی کمیته نیروهای مسلح این مجلس گفت: [این کمیته] در حال طی روند برنامه ریزی برای برگزاری یک جلسه غیرعلنی برای نمایندگان است تا از جدیدترین اطلاعات باخبر شوند .

این مقام مجلس نمایندگان آمریکا افزود آدام اسمیت که حامی این تصمیم است با مقامات کاخ سفید و وزارت دفاع در تماس بوده و از آن ها می خواهد برای تخلیه ایمن پرسنل آمریکایی، افغان هایی که به ارتش آمریکا کمک کرده اند و خانواده هایشان و همچنین افغان هایی که ممکن است هدف طالبان قرار گیرند،هر کاری که در توان دارند انجام دهند .

روسای کمیته های نیروهای مسلح و امور خارجی مجلس سنا نیز اعلام کرده اند قصد دارند درباره مذاکرات دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا با طالبان و خطای محاسباتی دولت جدید درباره سرعت سقوط دولت افغانستان جلسات استماعی برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا دولت بایدن را بابت خروج مفتضحانه از افغانستان بازخواست می کند

کنگره آمریکا دولت بایدن را بابت خروج مفتضحانه از افغانستان بازخواست می کند