مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-19سياسي

توزیع 6500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان در طرح«احسان و اطعام حسینی» در ایلام


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان گفت: از اول ماه محرم تا کنون بیش 6500 هزار پرس غذا گرم و 500 بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد و دویست میلیون ریال در بین نیازمندان استان ایلام توزیع شده است.

- عزیزمراد غلامی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورا حسینی بیان داشت: طرح اطعام حسینی در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه و  توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

وی مهم ترین هدف اجرای این رزمایش را ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی دانست و افزود: در راستای طرح اطعام حسینی به صورت نمادین در تاسوعا و عاشورا حسینی با نام قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل (ع)، سیدشهدا(ع)، 3000 شهید استان ایلام، 5000 پرس غذای گرم با همت مرکز نیکوکاری جانان هلیلان پخت و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان گفت: از اول ماه محرم تا کنون بیش 6500 هزار پرس غذا گرم و 500 بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد و دویست میلیون ریال با کمک خیرین و مرکز نیکو کاری جانان هلیلان، بارعایت دستورالعمل های بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان در طرح«احسان و اطعام حسینی» در ایلام

توزیع 6500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان در طرح«احسان و اطعام حسینی» در ایلام