مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-18اجتماعي

جهادگران بی مرز در البرز/طرح «علمداران خدمت » اجرا می شود


مسئول کانون تخصصی حرکت های جهادی البرز گفت: کانون تخصصی حرکت های جهادی آستان قدس رضوی به همراه گروه های جهادی در کنار مردم در برنامه «علمداران خدمت» حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غلام رضوانی، مسؤول کانون تخصصی حرکت های جهادی البرز، عصر امروز  در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، گفت: با اشاره به اجرای طرح علمداران خدمت در این استان، اظهار کرد: این برنامه هر دو هفته یک بار در روزهای جمعه در مناطق محروم برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح کانون تخصصی حرکت های جهادی آستان قدس رضوی در کنار گروه های جهادی و هلال احمر یاری گر ما هستند.

مسؤول کانون تخصصی حرکت های جهادی البرز تصریح کرد: در حوزه های درمانی پزشک عمومی، ماما، دندان پزشک، متخصص پوست و مو، پزشک متخصص، شنوایی سنجی و بینایی سنجی را داریم که در کنار این خدمت رسانی درمانی بحث داروخانه هم وجود دارد و خانواده های نیازمند بعد از مراجعه و ویزیت می توانند به داروخانه مراجعه کنند و داروهای خود را به صورت رایگان تهیه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 گروه جهادی زیر نظر قرارگاه نورالشهدا فعالیت می کنند، گفت: ارائه خدمات به همت تمام گروه هاست که پس از شناسایی افراد به ما معرفی می شوند تا بتوانیم به آنها خدمت رسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران بی مرز در البرز/طرح «علمداران خدمت » اجرا می شود

جهادگران بی مرز در البرز/طرح «علمداران خدمت » اجرا می شود