مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-18سياسي

پرس تی وی مراسم عزاداری در نقاط مختلف جهان را پوشش می دهد


شبکه پرس تی وی با پخش مستند، ویژه برنامه های عاشورایی، برگزاری میزگردهای تخصصی با محوریت حماسه عاشورا، ضمن پوشش مراسم های عزاداری در ایران و نقاط مختلف جهان، - شبکه پرس تی وی با پخش مستند، ویژه برنامه های عاشورایی، برگزاری میزگردهای تخصصی با محوریت حماسه عاشورا، ضمن پوشش مراسم های عزاداری در ایران و نقاط مختلف جهان، مخاطبان را با فلسفه عاشورا و علل قیام امام حسین(ع) آشنا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پرس تی وی، یوسف پورانوری ـ مدیر برنامه های پرس تی وی ـ اعلام کرد، موضوع برخی از برنامه های هفتگی این شبکه به شکل کامل به موضوع شهادت امام حسین(ع) و قیام عاشورا اختصاص دارد.

وی با اشاره به برنامه های ویژه ایام عزاداری، توضیح داد: برنامه ایران امروز نگاهی به الگوپذیری جبهه انقلاب اسلامی از ایدئولوژی عاشورا دارد.

این برنامه در گفت و گو با سه کارشناس و صاحب نظر، الگوگیری نظام جمهوری اسلامی از ایدئولوژی منبعث از قیام عاشورا و عدم تسلیم در برابر ظلم را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

پورانوری ادامه داد: حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، یعقوب توکلی نویسنده و پژوهشگر و زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مقاومت انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف از جمله جنگ، تحریم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرس تی وی مراسم عزاداری در نقاط مختلف جهان را پوشش می دهد

پرس تی وی مراسم عزاداری در نقاط مختلف جهان را پوشش می دهد