مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-18ورزشي

مشکلات VAR برای ورود به ایران!


استفاده از تکنولوژی VAR در ایران بسیار دشوار است و در شرایط کنونی تنها در بازی های ملی می توان امیدوار به استفاده از چنین سیستمی برای کمک به تیم داوری بود.

- استفاده از تکنولوژی VAR در ایران بسیار دشوار است و در شرایط کنونی تنها در بازی های ملی می توان امیدوار به استفاده از چنین سیستمی برای کمک به تیم داوری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هومن افاضلی، کارشناس فوتبال، در یادداشتی در روزنامه آرمان ملی نوشت: یکــی از موارد مهمــی که اجازه نداده تا به امروز از سیستم VAR در داخل ایران استفاده شــود تحریم های ایران برای منع ورود دوربین های مربوط به این تکنولوژی است.

این دوربین ها به واسطه کیفیت بالای خود قابلیت استفاده در پهپاد را هم دارند و ورود آنها با وجود تحریم ها بسیار سخت است چون شرکت های بین المللی با مشکلاتی برای عرضه و پشتیبانی مواجه می شوند و موانع زیادی برای فروش محصولات خود به ایران دارند.

شرکتی که مسئولیت نصب VAR به آن داده می شود با اختیاراتی که پیدا می کند این توانایی را پیدا می کند به صورت کامل ورزشگاه را رصد کند.

پیش از این برای آنالیز و دیتا در بازی های لیگ برتر فوتبال قصد همکاری با شرکت های خارجی را داشتیم اما چون بحث امنیتی وجود داشت و سرور این شرکت ها در داخل کشور نبود، با این تصمیم مخالفت شد چون امکان استفاده ابزاری وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات VAR برای ورود به ایران!

مشکلات VAR برای ورود به ایران!