مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-18بين الملل

بی حسی روانی نسبت به عامل خطر


مواجهه هرروزه با آمار بالای مرگ ومیر از یک سو افراد را دچار ترس و تنش شدید می کند و از سوی دیگر افراد را به سمت انکار خطر قریب الوقوع بیماری کشنده و رعایت ها سوق می دهد.

- مواجهه هرروزه با آمار بالای مرگ ومیر از یک سو افراد را دچار ترس و تنش شدید می کند و از سوی دیگر افراد را به سمت انکار خطر قریب الوقوع بیماری کشنده و رعایت ها سوق می دهد.

شاید بتوان کاهش آمار پروتکل ها را از همین منظر تبیین کرد.

وضعیتی به نام بی حسی روانی نسبت به عامل خطر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آفتاب یزد درباره هجوم اخبار بد داخلی و خارجی و تاثیر آن بر روان مردم نوشت: سعی کرده ایم از روانشناسان درباره مدیریت روان در این دوران سوال کنیم و در ادامه پرسیده ایم روان چه زمانی به فروپاشی می رسد و این دوران با چه اختلالات روانی ای همراه است؟ درماندگی آموخته شده فاطمه رسولی، کارشناس ارشد روانشناسی، در این خصوص به آفتاب یزد گفت: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در این دوران ایجاد می شود، یک نوع درماندگی آموخته شده است.

درماندگی آموخته شده زمانی اتفاق می افتد که فرد مرتبا با یک سری موقعیت های پرتنش غیر قابل کنترل مواجه می شود و به این باور می رسد که بین رفتار و عملکرد او و اتفاقات که رخ می دهند، هیچ ارتباطی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حسی روانی نسبت به عامل خطر

بی حسی روانی نسبت به عامل خطر