مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-18اقتصادي

اجرای طرح 7 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از اجرای طرح هفت پروژه سرمایه گذاری گردشگری در زنجان خبر داد.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع کرونا، بخش گردشگری استان بیشترین زیان را از وضعیت به وجود آمده متحمل شد و با تعطیلی واحدهای این صنعت، فعالیت در سایر حوزه ها و اصناف استان نیز آشکار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای حمایت از بخش گردشگری اقدامات بسیاری انجام شده است، گفت: برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاری خصوصی و بهره برداری از پروژه های گردشگری استان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه از اجرای پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در استان خبر داد و افزود: هم اینک پروژه های متعدد گردشگری در استان فعال است که تا آخر سال هفت پروژه از آنها به بهره برداری خواهد رسید.

ارجمند گفت: زیرساخت های صنعت گردشگری استان برای پساکرونا آماده می شود که این طرح ها، زمینه اشتغال 130 نفر به شکل مستقیم در استان زنجان فراهم کرده است.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: هفت طرح سرمایه گذاری بخش گردشگری به ارزش 110 میلیارد تومان است و باوجود تعطیلی سفرها و فعالیت های حوزه گردشگری، اجرای طرح های زیرساختی و سرمایه گذاری گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح 7 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در زنجان

اجرای طرح 7 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در زنجان