مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 12:502021-08-17سياسي

مسافران در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند


نماینده ولی فقیه در گیلان به تعطیلی ادارات و اصناف به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط دولت اشاره کرد و گفت: از مسافران عزیز درخواست می کنم در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان به تعطیلی ادارات و اصناف به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط دولت اشاره کرد و گفت: از مسافران عزیز درخواست می کنم در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند.

آیت الله رسول فلاحتی در حاشیه مراسم سوگواری سیدالشهداء(ع) در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان، در جمع خبرنگاران با تبریک و تهنیت 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار عمده ای در امنیت داخل و مرزهای کشور دارد.

وی امنیت موجود در جامعه به ویژه گیلان را به دلیل ایفای نقش بزرگ نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: از تلاش های نیروهای انتظامی قدردانی می کنم.

امام جمعه رشت با اشاره به تعطیلی ادارات و اصناف به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توسط دولت، بیان کرد: به همه مسافران عزیزی که به طرف شمال در حرکت هستند عرض می کنم همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند و در این ایام کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند

مسافران در شرایط کرونایی از سفر به گیلان اجتناب کنند