مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-17اقتصادي

نام نویسی 115 تعاونی سیستان و بلوچستان در جشنواره تعاونی های برتر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 115 شرکت و اتحادیه تعاونی از این استان در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر نام نویسی و یا اطلاعات خود را در سامانه جامع تعاون بهنگام سازی کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 115 شرکت و اتحادیه تعاونی از این استان در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر نام نویسی و یا اطلاعات خود را در سامانه جامع تعاون بهنگام سازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کار و رفاه اجتماعی استان، مهرداد جهاندیده اظهار کرد: جشنواره تعاونی های برتر در سالجاری با امکان بهنگام سازی اطلاعات شرکت های تعاونی، اتحادیه های شرکت ها و اتاق تعاون با رویکرد رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی ها با استفاده از سامانه جامع و هوشمند در این بخش برگزار می شود.

وی افزود: مهلت شرکت در این جشنواره که برای شانزدهمین دوره بصورت کشوری و استانی برگزار می شود از 18 اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و پس از دو نوبت تمدید، تا 27 تیرماه فرایند نام نویسی از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ادامه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پایان مهلت نام نویسی، بهنگام سازی اطلاعات و تکمیل پرسشنامه تخصصی جشنواره، 115 شرکت و اتحادیه تعاونی سیستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 115 تعاونی سیستان و بلوچستان در جشنواره تعاونی های برتر

نام نویسی 115 تعاونی سیستان و بلوچستان در جشنواره تعاونی های برتر