مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-17سياسي

26 مرداد نماد صلابت و ایستادگی/روزی که وطن آغوش گشود


بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی در سال 1369 و فرصتی برای مرور رشادت های این غیور مردان است.

- ، بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سر افرازانه آزادگان به میهن در سال 1369 و فرصتی برای مرور رشادت های این مردان غیور است.

به همین مناسبت تعدادی از مدیران استان اردبیل در گرامیداشت این روز پیامی صادر کرده و این روز را به خانواده های آزادگان سرافراز ایران اسلامی تبریک گفتند.

رییس کل دادگستری، مدیرکل تبلیغات اسلامی و استاندار اردبیل به صورت جداگانه با صدور پیام این روز را گرامی داشتند.

حجت الاسلام حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری استان اردبیل، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد؛ بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده اند سوره احزاب؛ آیه 23 روز 26 مرداد ماه 1369 میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک وطن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 مرداد نماد صلابت و ایستادگی/روزی که وطن آغوش گشود

26 مرداد نماد صلابت و ایستادگی/روزی که وطن آغوش گشود