مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-17بين الملل

«وودوارد» دست از سر «ترامپ» برنمی دارد


«خطر» نام سومین و جدیدترین کتاب نوشته «باب وودوارد» روزنامه نگار سابق واشنگتن پست درباره «دونالد ترامپ» رییس جمهور پیشین آمریکاست.

- خطر نام سومین و جدیدترین کتاب نوشته باب وودوارد روزنامه نگار سابق واشنگتن پست درباره دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، سومین کتاب باب وودوارد درباره دونالد ترامپ خطر نام دارد و تکمیل کننده سه گانه ای خواهد بود که پیش تر با دو کتاب پرفروش ترس و خشم آغاز شده بود.

وودوارد در اوایل دهه 1970 برای همکاری با کارل برنشتاین و پرده برداشتن از رسوایی واترگیت که منجر به استعفای ریچارد نیکسون شد به شهرت رسید.

او کتاب جدید خطر را که گفته می شود بخش هایی از اولین ماه های ریاست جمهوری جو بایدن را نیز شامل می شود با همکاری رابرت کوستا دیگر همکارش در واشنگتن پست نوشته است.

سایمون اند شوستر ناشر این کتاب با اعلام این که 21 سپتامبر تاریخ عرضه آن خواهد بود عنوان کرد اثر جدید باب وودوارد برای نخستین بار نشان می دهد که نحوه برخورد ترامپ با همه گیری ویروس کرونا و سایر مسائل بسیار فراتر از یک بحران سیاسی داخلی بوده است.

خطر بر اساس بیش از 200 مصاحبه و همچنین خاطرات، دستورات محرمانه، رونوشت تماس های تلفنی، ایمیل ها و سایر سوابق دولتی نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وودوارد» دست از سر «ترامپ» برنمی دارد

«وودوارد» دست از سر «ترامپ» برنمی دارد