مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-17سياسي

درخواست های یک خوشنویس خراسانی از دولت سیزدهم


یک استاد خوشنویسی با اشاره به مشکلات و مسائل جامعه هنری، گفت: تحول بخش فرهنگ و هنر از جمله انتظارات جامعه هنری از رییس جمهور و دولت سیزدهم به شمار می رود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک استاد خوشنویسی با اشاره به مشکلات و مسائل جامعه هنری، گفت: تحول بخش فرهنگ و هنر از جمله انتظارات جامعه هنری از رییس جمهور و دولت سیزدهم به شمار می رود.

محمد تعریفی در گفت وگو با ایسنا در خصوص انتظارات هنرمندان و خوشنویسان از دولت سیزدهم اظهار کرد: انتظار من آقای رییسی به عنوان رییس جمهور کشور این است که به شعارهای انتخاباتی خود عمل کنند.

در واقع جامعه هنری از ایشان انتظار دارد که شعار انتخاباتی خود مبنی بر تحول بخش فرهنگ و هنر را محقق سازند و به تعبیری دیگر جایگاه هنرهای ایرانی را از رکود و بن بست خارج کنند.

به این ترتیب امیدوار هستیم آقای رییسی در زمینه هنر و به ویژه هنرهای بین المللی مانند خوشنویسی تحول ایجاد کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه در ایران هنر خوشنویسی مورد حمایت قرار نمی گیرد و در این زمینه ضعیف عمل کرده ایم؛ در حالی که حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز کشورهای همسایه به برگزاری نمایشگاه و مسابقات خوشنویسی می پردازند و برای رشد و معرفی هنرمندان خود و عرضه ظرفیت های خود به جهانیان، این هنر را مورد توجه قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های یک خوشنویس خراسانی از دولت سیزدهم

درخواست های یک خوشنویس خراسانی از دولت سیزدهم