مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-17پزشكي

کمبود فضا و پرسنل بیمارستانی همدان در صورت تداوم مراجعان کرونایی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: با توجه به شیب تند مراجعه بیماران به بیمارستان های استان، امکان کمبود فضا و پرسنل برای خدمت رسانی به بیماران، - ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: با توجه به شیب تند مراجعه بیماران به بیمارستان های استان، امکان کمبود فضا و پرسنل برای خدمت رسانی به بیماران، وجود دارد.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روند مراجعه به بیمارستان های استان، افزایشی است و در حال حاضر، 1500 بیمار در بیمارستان های استان، بستری هستند.

جلیلی با بیان اینکه روزانه 2000 نفر با علائم تنفسی مشکوک به کروناویروس به بیمارستان های استان، مراجعه می کنند، تصریح کرد: روند افزایشی مراجعه بیماران به بیمارستان ها از اواسط تیرماه با یک شیب ملایم شروع و در حال حاضر با شیب تندی در حال صعود است.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز به پیک قله نرسیدیم اما چون بیماری های تنفسی به صورت پلکانی بررسی می شود ممکن است با افزایش روند مراجعین و شیوع بیشتر بیماری، بلافاصله از پیک پنجم وارد پیک ششم شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به تکمیل ظرفیت تمام بخش های عادی و ویژه در همه بیمارستان های استان، مطرح کرد: اگر روند بیماری همچنان ادامه داشته باشد، در استان همدان با کمبود ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضا و پرسنل بیمارستانی همدان در صورت تداوم مراجعان کرونایی

کمبود فضا و پرسنل بیمارستانی همدان در صورت تداوم مراجعان کرونایی