مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-17بين الملل

درخواست جورج بوش از بایدن درباره افغانستان


به دنبال تسلط گروه شبه نظامی طالبان بر افغانستان، رییس جمهوری پیشین آمریکا از جو بایدن درخواست کرد تا موانع بروکراتیک را کاهش داده و اجازه دهد تا پناهجویان افغان سریع از این کشور خارج شوند.

- به دنبال تسلط گروه شبه نظامی طالبان بر افغانستان، رییس جمهوری پیشین آمریکا از جو بایدن درخواست کرد تا موانع بروکراتیک را کاهش داده و اجازه دهد تا پناهجویان افغان سریع از این کشور خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه نیویورک پست، جورج بوش، رییس جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به سقوط دولت تحت حمایت واشنگتن در افغانستان، در بیانیه ای گفت افغان هایی که در معرض بیشترین خطر قرار دارند، همان هایی هستند که در خط مقدم پیشرفت در داخل این کشور بوده اند.

جنگ هزینه بر و تحت امر آمریکا در افغانستان، 20 سال پیش به دنبال حملات یازده سپتامبر و در حالی که جورج بوش، رییس جمهور آمریکا بود، آغاز شد.

بوش در بیانیه خود اشاره کرد که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا قول داده است تا افغان های همکار با آمریکایی ها و متحدان آن در ناتو طی دو دهه گذشته را تخلیه کند.

این رییس جمهوری اسبق آمریکا گفت: دولت ایالات متحده این اختیار حقوقی را دارد که در وضعیت بحران های انسانی، موانع بروکراتیک را برای پناهجویان بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جورج بوش از بایدن درباره افغانستان

درخواست جورج بوش از بایدن درباره افغانستان