مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-17ورزشي

برگزاری بازی های پارالمپیک بدون حضور تماشاگر


حضور تماشاگران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو هم منتفی شد.

- جی پلاس ، در فاصله یک هفته تا آغاز بازی های پارالمپیک به میزبانی توکیو، برگزار کنندگان بازی ها و سازمان ها مرتبط گرد هم آمدند تا در خصوص حضور تماشاچیان در این رویداد بزرگ تصمیم گیری کنند.

پیش از این مقرر شده بود تا در خصوص حضور تماشاگران در این رویداد پس از پایان بازی های المپیک و با توجه به شرایط میزبان تصمیم گیری شود.

در این خصوص نشستی با حضور نمایندگان کمیته بین المللی پارالمپیک، کمیته برگزاری بازی ها، شهرداری توکیو و دولت ژاپن برگزار و طی آن گزارشی از وضعیت اضطراری اعلام شده در سه شهر توکیو، سایتما و چیا ارائه شد.

در ادامه با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهر توکیو مقرر شد تا اقدامات سختگیرانه تری برای برگزاری بازی های پارالمپیک وضع و از حضور تماشاگران در استادیوم ها جلوگیری شود.

به علاوه، از مردم درخواست شد تا از حضور در کنار جاده ها برای تماشای مسابقاتی از قبیل دوچرخه سواری که در خیابان ها و جاده ها برگزار می شود، خودداری کنند.

از سوی دیگر مقرر شد با در نظر گرفتن تمام پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های لازم، تعداد محدودی از دانش آموزان امکان حضور در این رویداد را داشته باشند و بتوانند بازی ها را از نزدیک تماشا کنند تا به ایجاد جامعه ای فراگیر در چارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بازی های پارالمپیک بدون حضور تماشاگر

برگزاری بازی های پارالمپیک بدون حضور تماشاگر