مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-17سياسي

چهارپایه خوانی بهترین شیوه عزاداری در محدودیت کرونایی است


مجری طرح چهارپایه خوانی در استان مطرح کرد: در مدت زمان حدوداً 30 دقیقه اجرا می شود و مداح باید در همین زمان کوتاه تمام هنر و مهارت خود را به کار گیرد تا مقدمه روضه را به اوج برساند.

- قزوین-مجری طرح چهارپایه خوانی در استان قزوین گفت:این شیوه در مدت زمان تقریبی 30 دقیقه اجرا می شود و مداح باید در همین زمان کوتاه تمام هنر و مهارت خود را به کار گیرد تا روضه را به اوج برساند.

میلاد جباری در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اجرای طرح چهارپایه خوانی اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین کارها در جهت تعظیم شعائر دینی در طول تاریخ اسلام و سرچشمه بسیاری از تلاش ها و عامل اصلی تداوم نهضت شیعه برگزاری مراسم عزاداری اهل بیت است.

مجری طرح چهارپایه خوانی در استان اذعان کرد: در این سال ها پرچم عزای اهل بیت در کنار سیره و اندیشه آنان همواره بزرگ ترین محور اجتماع مردم و مقوم رشد و تعالی امت اسلامی در جهت عمل به الگوی تمدن اسلامی بوده است.

وی افزود: هیئت به عنوان پرچم دار تعظیم شعائر اهل بیت (ع) باید سیره اهل بیت (ع) را نه تنها در بیان و شعار بلکه در عمل نیز اجرا کند که این مسئله از هیئت های مذهبی به مراتب بیشتر انتظار می رود اما با توجه به فراگیر شدن ویروس منحوس محدودیت زمانی برای برگزاری مراسم وجود دارد بهترین فرصت برای اجرای سنت چهارپایه خوانی است تا ضم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارپایه خوانی بهترین شیوه عزاداری در محدودیت کرونایی است

چهارپایه خوانی بهترین شیوه عزاداری در محدودیت کرونایی است