مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 12:402021-08-16سياسي

تشکیل ستاد مردمی حمایت از سلامت و درمان بیماران کرونایی در بوشهر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از تشکیل ستاد مردمی حمایت از سلامت و درمان بیماران کرونایی استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمکاری دارند افزود: استان بوشهر ظرفیت محدودی در حوزه درمانی دارد و اکنون در وضعیت سخت و ناگواری قرار دارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت های بخش کرونایی استان بیان کرد: اکنون تعدادی از بیماران کرونایی در انتظار پذیرش هستند و در منزل مراقبت و پرستاری می شوند که نگران کننده است.

وی با اشاره به لزوم افزایش ظرفیت بیمارستان های استان بوشهر اضافه کرد: در این راستا نامه ای به فرمانده کل سپاه و رییس ستاد کل نیروهای مسلح ارسال شد و توجه ویژه ای به استان بوشهر کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: بیمارستان های نیروی هوایی، پایگاه دریایی تجهیز و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و در حال افزایش تخت های بستری است و باید نیرو به بیمارستان های تحت پوشش نیروهای مسلح اعزام شود.

وی از اعزام 15 نیروی پرستاری و امکانات دارویی به استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رسیدگی بیشتر به بیماران کرونایی استان بوشهر قرار است سه بیمارستان صحرایی با مشارکت رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد مردمی حمایت از سلامت و درمان بیماران کرونایی در بوشهر

تشکیل ستاد مردمی حمایت از سلامت و درمان بیماران کرونایی در بوشهر