مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-16پزشكي

ابتلاء 190 نفر از کارکنان حمل ونقل عمومی مشهد به کرونا


عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: متاسفانه بیش از 60 نفر از کارکنان قطار شهری مشهد و 130 نفر از کارکنان اتوبوسرانی مشهد هم اکنون با بیماری کرونا درگیر هستند و طی دو هفته گذشته، - ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: متاسفانه بیش از 60 نفر از کارکنان قطار شهری مشهد و 130 نفر از کارکنان اتوبوسرانی مشهد هم اکنون با بیماری کرونا درگیر هستند و طی دو هفته گذشته، 10 نفر از همکاران ما در حوزه حمل و نقل عمومی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

ایمان فرهمندی در جلسه بررسی راهکارهای کنترل و درمان کرونا با نگاه ویژه به مشهد که در کلاب هاوس برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان گروه مدیریت شهری خود را متعهد می دانیم که در شرایط بحرانی شهر، اقداماتی را با راهنمایی متخصصان حوزه بهداشت انجام دهیم و سهم خود را در کنترل بیماری کرونا ایفا کنیم.

به همین منظور در مصوبه ای که دیروز در شورای شهر اعلام کردیم، تصمیم گرفتیم که به مدت 6 روز قطار شهری و چهار روز اتوبوسرانی را به صورت کلی تعطیل کنیم .

وی افزود: متاسفانه ستاد استانی کرونا این مصوبه را تایید نکرد؛ چراکه معتقد بود تعطیلی حمل و نقل عمومی آسیب ایجاد می کند و به جای آن پیشنهاد داد که محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلاء 190 نفر از کارکنان حمل ونقل عمومی مشهد به کرونا

ابتلاء 190 نفر از کارکنان حمل ونقل عمومی مشهد به کرونا