مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-16سياسي

حضور وزاری پیشنهادی ارتباطات، صمت و نیرو در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تاکید این کمیسیون بر لزوم تقویت زیرساخت های سامانه «شاد» در جلسه با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تاکید این کمیسیون بر لزوم تقویت زیرساخت های سامانه شاد در جلسه با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز صبح کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این جلسه با حضور وزرای پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و نیرو برگزار شد و وزرای پیشنهادی به ارائه برنامه ها و سوابق خود پرداختند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون بر لزوم تقویت زیرساخت های ارتباطی و پوشش تلفن همراه و تقویت زیرساخت های سامانه شاد تاکید کردند.

وی با اشاره به توضیحات وزیر پیشنهادی صمت اظهار کرد: آقای فاطمی امین قول حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان و کمک به عرضه محصولات آنها برای راه اندازی چرخه تولید دانش بنیان را مطرح کرد.

حاجی پور به صحبت های وزیر پیشنهادی نیرو اشاره و اظهار کرد: آقای محرابیان نیز قول داد که با استفاده از ظرفیت صرفه جویی در مصرف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزاری پیشنهادی ارتباطات، صمت و نیرو در کمیسیون آموزش

حضور وزاری پیشنهادی ارتباطات، صمت و نیرو در کمیسیون آموزش