مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-16حوادث

شرکت در مراسمات ترحیم بیش از 10 نفر در دشتی ممنوع شد


فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی گفت: شرکت در مراسمات و ترحیم بیش از 10 نفر و تجمعاتی که باعث انتشار ویروس کرونا می شود ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سرهنگ جهانبخش صیادی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه نظارت و کنترل واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی در شهر خورموج به اجرا گذاشته شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی افزود: در این طرح 12 واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد ضمن اینکه متصدیان چهار واحد صنفی دیگر نیز بدلیل تخلفات بهداشتی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

  وی بیان داشت: استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده الزامی می باشد و ورود بدون ماسک به ادارات دولتی ممنوع بوده و همچنین شرکت در مراسمات و ترحیم بیش از 10 نفر و تجمعاتی که باعث انتشار ویروس کرونا می شود ممنوع است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا در این ایام، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعاً به فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در مراسمات ترحیم بیش از 10 نفر در دشتی ممنوع شد

شرکت در مراسمات ترحیم بیش از 10 نفر در دشتی ممنوع شد