مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-16اقتصادي

مرکز رشد دهدشت پذیرای ایده های خلاقانه/کسب و کارهای نوپا حمایت می شوند


مرکز رشد دهدشت با هدف بستر سازی برای جذب دانش آموختگان دانشگاهی در زمینه های فناوری و نوآوری و به منظور ایجاد فرصت های شغلی شروع به فعالیت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مرکز رشد یکی از ابزارهای رشد اقتصادی و فضایی برای حمایت از کسب و کارهای نوپا است.

بسترسازی برای کارآفرینی، حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای خلاق، ایجاد فضای لازم برای رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش مدار و فراهم نمودن فرصت مناسب برای جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی در زمینه های فناوری از اهداف مراکز رشد به شمار می آید.

اولین اندیشه در سال 1371 مطرح شد و حدود سال 1376 این ایده عنوان و اولین مرکز رشد در سال 1378 در شهرک علمی - تحقیقاتی اصفهان به مرحله اجرا رسید و این شهرک شروع به پذیرش هسته ها و شرکتهای فناور کرد.

  در سال 1380 بر روی این مساله تمرکز بیشتری صورت گرفت و قدم اولیه در این زمینه تصویب ضوابط گسترش مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری در 17 اسفندماه 1381 توسط شورای گسترش آموزش عالی کشور بود.

در ادامه این روند، در سال 1382 مجوز موافقت با احداث مراکز رشد صادر شد.

قریب به یک سالی می شود که مرکز رشد دهدشت با هدف بستر سازی برای جذب دانش آموختگان دانشگاهی در زمینه های فناوری و نوآوری و به منظور ایجاد فرصت های شغلی در شهر دهدشت شروع به فعالیت کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد دهدشت پذیرای ایده های خلاقانه/کسب و کارهای نوپا حمایت می شوند

مرکز رشد دهدشت پذیرای ایده های خلاقانه/کسب و کارهای نوپا حمایت می شوند