مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-16اجتماعي

سیر صعودی واکسیناسیون یزدیها در برابر کرونا


معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد از سیر صعودی واکسیناسون کرونا در استان خبر داد و گفت: در هفته گذشته با تزریق 65 هزار دوز واکسن رکورد تزریق واکسن در استان شکسته شد.

- مسعود شریفی در گفت وگو با ایسنا گفت: واکسیناسون عمومی کرونا از بهمن ماه سال 1399 در استان یزد شروع شده و تا امروز بیش 306 هزار نفر در استان واکسینه شده اند که 232 هزار نفر تزریق نوبت اول را دریافت کرده و 74 هزار نفر هم هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر متولدین 1355 و ماقبل آن و همچنین گروه های شغلی مانند فرهنگیان، کارکنان اداره های پست، بانکها، رانندگان ناوگان های حمل و نقل عمومی در حال واکسینه شدن هستند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان بیان کرد: روند واکسیناسون سیر صعودی دارد و در هفته گذشته با تزریق 65 هزار دوز واکسن، رکورد تزریق واکسن در استان شکسته شد و در روز 23 مردادماه نیز با تزریق بیش از 12 هزار دوز واکسن، رکورد تزریق روزانه واکسن در استان شکسته شد.

وی گفت: با توجه به وضعیت تامین واکسن در کشور امیدواریم که در روزهای آینده سرعت واکسیناسیون در استان افزایش پیدا کند.

شریفی در پایان افزود: هم اکنون 10 مرکز تجمعی واکسیناسیون در سطح استان و 60 مرکز خدمات جامع سلامت در سطح استان در حال انجام واکسیناسیون گروه های سنی و گروهای شغلی ابلاغ شده از سوی وزارت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی واکسیناسیون یزدیها در برابر کرونا

سیر صعودی واکسیناسیون یزدیها در برابر کرونا