مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 00:452021-08-15فرهنگي

همه بروکراسی برای اکران فیلم رستاخیز


پس از اظهارات تقی علی قلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، - پس از اظهارات تقی علی قلی زاده تهیه کننده فیلم رستاخیز درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، اسناد مرتبط با این فیلم که مالکیتش را در اختیار دارد، برای نخستین بار منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم سینمایی رستاخیز آخرین ساخته احمدرضا درویش ـ که از مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را روایت می کند، سرنوشت شگفت انگیزی داشت که عوامل متعددی در آن دخیل بوده اند و اکنون به گره ای کور تبدیل شده که هزینه ای سنگین بر روی دست دولت گذاشته است اما چرا این فیلم شرایطی چنین یافته است؟ رستاخیز که حاضران چشم انتظارش بودند، روز 16 بهمن 1392 در کاخ جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و بلافاصله واکنش هایی را در پی داشت به مرور بر شدت این واکنش ها افزوده شد.

نخستین واکنش از جانب آیت الله مکارم شیرازی بود که در زمینه خطاب به رییس وقت سازمان سینمایی گفت: آقای ایوبی! عده قابل توجهی به دفتر ما شکایت کرده اند که چرا در فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه بروکراسی برای اکران فیلم رستاخیز

همه بروکراسی برای اکران فیلم رستاخیز