مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 17:202021-08-15سياسي

رضایتمندی عمومی نسبت به شهرداری قزوین باید افزایش یابد


یکی از نکاتی که در مدیریت شهری حائز اهمیت است تلاش در جهت مشارکت بیشتر شهروندان و ارتقا رضایتمندی عمومی از عملکرد شهرداری است، - ایسنا/قزوین گزینه تصدی شهرداری قزوین گفت: یکی از نکاتی که در مدیریت شهری حائز اهمیت است تلاش در جهت مشارکت بیشتر شهروندان و ارتقا رضایتمندی عمومی از عملکرد شهرداری است، برای جذب رضایت حداکثری باید توسعه متوازن در سطح محلات صورت بگیرد و مدیریت محله احیا شود.

سید محمد ناظم رضوی در جلسه شورای شهر که 24 مرداد برگزار شد، به ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود پرداخت و تصریح کرد: افزایش فضای سبز شهری، خدمات هوشمند شهری، امنیت روانی و ایمن سازی اجتماعی، توسعه فرهنگ شهری با احیای بافت فرسوده و همسان سازی اجتماعی، توسعه مفاهیم شهر دوستدار کودک و افزایش امکانات مرتبط با فلسفه آن از جمله مهم ترین برنامه های من در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: یکی از نکاتی که در مدیریت شهری حائز اهمیت است تلاش در جهت مشارکت بیشتر شهروندان و ارتقای رضایتمندی عمومی از عملکرد شهرداری است، برای جذب رضایت حداکثری باید توسعه متوازن در سطح محلات صورت بگیرد و مدیریت محله احیا شود.

گزینه تصدی شهرداری قزوین اظهار کرد: بهسازی معابر و بازگشایی گره های مزاحم محلات، مدیریت پسماند شهری و تمرکز بر تفکیک از مبدأ، جذب سرمایه گذار در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایتمندی عمومی نسبت به شهرداری قزوین باید افزایش یابد

رضایتمندی عمومی نسبت به شهرداری قزوین باید افزایش یابد