مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-15بين الملل

دهلران/ یک کشته و 2 مجروح بر اثر انفجار مین


بعد از پایان جنگ تحمیلی اعلام شد که یک میلیون و 700 هزار هکتار از اراضی و عرصه های طبیعی این استان به خصوص در شهرستان های مهران و دهلران آلوده به انواع مین، - ضایعات جنگی و گلوله های عمل نکرده هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: انفجار مین به جای مانده از جنگ تحمیلی در این شهرستان مرزی یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

دکتر عبدالصاحب شریفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این انفجار در منطقه چم هندی بخش دشت عباس شهرستان دهلران اتفاق افتاد.

وی افزود: به محض اطلاع از این حادثه بالگرد و آمبولانس به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان دهلران یادآور شد: یک نفر از مصدومین با توجه به جراحت زیاد جهت مداوا با بالگرد به مرکز استان اعزام و یک نفر نیز توسط آمبولانس به مرکز درمانی دشت عباس منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، 430 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با عراق به عنوان جبهه میانی دوران دفاع مقدس با وجود گذشت سال ها از ان دوران، هنوز با مواردی از انفجارهای گاه و بی گاه مین و دیگر ادوات نظامی باقی مانده از تجاوز بعثی مواجه است که اهالی دامدار و کشاورز منطقه را هدف قرار می دهد.

بعد از پایان جنگ تحمیلی اعلام شد که یک میلیون و 700 هزار هکتار از اراضی و عرصه های طبیعی این استان به خصوص در شهرستان های مهران و دهلران آلوده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهلران/ یک کشته و 2 مجروح بر اثر انفجار مین

دهلران/ یک کشته و 2 مجروح بر اثر انفجار مین