مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-15اقتصادي

پرداخت 46 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری بم


مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: در چهار ماهه اول امسال حدود 76 میلیارد تومان وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده داشته ایم که مبلغ 46 میلیارد تومان به شهرداری بم و مابقی به دهیاری هاو روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: در چهار ماهه اول امسال حدود 76 میلیارد تومان وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده داشته ایم که مبلغ 46 میلیارد تومان به شهرداری بم و مابقی به دهیاری هاو روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.

محمد سلمانی امروز 24 مردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالیاتی شهرستان بم اظهار کرد: در سال 99 حدود 78 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری های شهرستان بم تعلق گرفت که از این مبلغ 48 میلیارد تومان به شهرداری بم و مابقی به سایر شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال نیز حدود 76 میلیارد تومان وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده داشته ایم که مبلغ 46 میلیارد تومان به شهرداری بم و مابقی به دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری پرداخت شده است.

فرماندار بم نیز در این مراسم بیان کرد: اداره امور مالیاتی به خاطر منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و وجود خودروسازی های بخش خصوصی که در این منطقه فعالیت می کند شرایط ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 46 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری بم

پرداخت 46 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری بم