مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-15ورزشي

امیدواریم به قهرمانی در مسابقات پاراآسیایی بحرین هستیم


مشاور عالی و مسئول فنی فدراسیون در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان در استان یزد گفت: امیدواریم در مسابقات پاراآسیایی بحرین شاهد کسب عنوان قهرمانی مسابقات باشیم.

- ایسنا/یزد مشاور عالی و مسئول فنی فدراسیون در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان در استان یزد گفت: امیدواریم در مسابقات پاراآسیایی بحرین شاهد کسب عنوان قهرمانی مسابقات باشیم.

علی اصغر هادی زاده در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: آذرماه امسال مسابقات پاراآسیایی جوانان و نوجوانان را در بحرین داریم که در بخش نابینایان ورزش های شنا، دومیدانی آقایان و بانوان، گلبال آقایان و بانوان، ورزشکار اعزامی داریم.

وی افزود: از مهرماه سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی تیم ها، کار تمرینی خود را زیر نظر سرمربی خود شروع کرده اند و آمادگی جسمانی و برنامه های خود را بیشتر در درون منزل دنبال کردند زیرا واقعا شرایط ایده آلی برای استفاده از فضای موجود نبود.

مشاور عالی و مسئول فنی فدراسیون بیان کرد: از نظر قوانین نیز امسال خوشبختانه این اتفاق صورت گرفته و بچه ها می توانند در فضای موجود ورزش کنند و از آنجا که نایب قهرمان مسابقات پاراآسیایی نیز بوده ایم، در این المپیک بحرین نیز در تلاش هستیم تا این مقام حفظ شود و در صورت فراهم شدن شرایط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم به قهرمانی در مسابقات پاراآسیایی بحرین هستیم

امیدواریم به قهرمانی در مسابقات پاراآسیایی بحرین هستیم