مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-15پزشكي

بیمارستان ولیعصر اراک هم کرونایی شد


به دلیل کمبود تخت برای بیماران کرونایی در سطح استان مرکزی، ناچار به انتخاب تنها گزینه موجود یعنی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک شدیم.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم اراک گفت: به دلیل کمبود تخت برای بیماران کرونایی در سطح استان مرکزی، ناچار به انتخاب تنها گزینه موجود یعنی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: با توجه به گسترش این بیماری در موج پنجم و سرعت غیرقابل باور و فزاینده آن در سطح استان و چرخش سریع در شهرستان های مختلف و با توجه به کمبود تخت در شهرستان ها، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک که پیش از این سانتر تروما(تصادفات) بود را به مرکز درمان بیماران کرونایی تبدیل کردیم.

وی افزود: به دلیل حجم بالای تصادفات و دیگر اتفاقات و سوانح، حجم کاری این مرکز درمانی بالا بود که با تبدیل شدن آن به سانتر کرونا، عملا حجم کاری این بیمارستان دو و بلکه چند برابر شد.

وی تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان همکاری لازم را با مجموعه بهداشت و درمان و حوزه سلامت نداشته باشند، این بیمارستان نیز تکمیل ظرفیت شده و عملا روزهای ناخوشایندی را تجربه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ولیعصر اراک هم کرونایی شد

بیمارستان ولیعصر اراک هم کرونایی شد