مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-15ورزشي

روزهای سرنوشت ساز تیمِ قهرمان


از آن جا که مسئولان باشگاه فولاد خوزستان هنوز نتوانسته اند، تکلیف همکاری خود با جواد نکونام را برای لیگ بیست و یکم مشخص کنند، این موضوع نگرانی هواداران این تیم را در بر داشته است.

- ایسنا/خوزستان از آن جا که مسئولان باشگاه فولاد خوزستان هنوز نتوانسته اند، تکلیف همکاری خود با جواد نکونام را برای لیگ بیست و یکم مشخص کنند، این موضوع نگرانی هواداران این تیم را در بر داشته است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از سال ها فراز و نشیب؛ در دو فصل حضور جواد نکونام در این تیم توانست با رهبر جوان خود به دو موفقیت دست پیدا کند؛ در لیگ نوزدهم از طریق پلی آف لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب سهمیه آسیایی شد و امسال نیز در حالی که باشگاه فولاد پیش از این نتوانسته بود از طریق جام حذفی به آسیا برسد، یک شگفتی رقم زد و با قهرمانی در این رقابت ها به سهمیه مستقیم حضور در آسیا رسید.

سهمیه ای که خیلی از تیم ها از جمله گل گهر، تلاش و هزینه بسیاری داشتند که به آن برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تمام موفقیت های دو سال اخیر فولاد، بی شک علاوه بر تلاش نکونام و شاگردانش، نقش سعید آذری نیز پررنگ بود، اما آذری به هر دلیلی دیگر نتوانست به کار خود در باشگاه فولاد ادامه دهد و برنامه های سومین سال خود را پیاده کند تا همان طور که از روزها قبل زمزمه های حضور گرشاسبی در باشگاه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سرنوشت ساز تیمِ قهرمان

روزهای سرنوشت ساز تیمِ قهرمان