مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-15سياسي

اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی سیستان وبلوچستان در تعطیلات


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات محرم خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات محرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرتضی مقدسی 24 مردادماه اظهارکرد: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلات پنج روزه 25 تا 30 مرداد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی یگان زیرپوشش این اداره کل آمادگی دارد با تشدید گشت های حفاظتی نسبت به حفاظت از اراضی و اماکن در حوزه ماموریتی خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه افزون بر 40 نفر نیروی یگان حفاظت از اراضی ملی سیستان و بلوچستان در طرح مذکور مشارکت دارند افزود: با توجه به حساسیت های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، مقرر شد هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان های انتظامی انجام شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی تصریح کرد: شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای 1656 تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی سیستان وبلوچستان در تعطیلات

اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی سیستان وبلوچستان در تعطیلات