مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-15سياسي

210 هزار دز واکسن به خراسان شمالی وارد می شود


نماینده مردم بجنورد در مجلس از قطعی شدن ورود 210 هزار دز واکسن به خراسان شمالی خبر داد و گفت: تلاش حداکثری برای تخصیص بیشتر واکسن به استان در حال انجام است.

- سید محمد پاکمهر در گفتگو با در کشور، اظهار داشت: در حال حاضر بهترین راه مقابله با ویروس منحوس کووید 19 ایمنی سازی جامعه و انجام واکسیناسیون است.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: از همان روزهای نخست دانشمندان جوان و با استعداد این سرزمین در پی دست یابی به فرمول ساخت این واکسن بودند که خوش بختانه این تلاش ها ثمربخش بود و هم اکنون ما جز معدود کشورهای جهان هستیم که به این دانش نو دست پیدا کرده ایم.

وی افزود: از آن جایی که تولید داخل پاسخگوی نیاز کشور نیست، از ابتدای شروع دولت و دستور رییس محترم جمهور، خرید 30 میلیون دُز واکسن قطعی شد که این خود شتاب واکسیناسیون را بیشتر می کند.

پاکمهر در ادامه با اشاره به تخصیص و تزریق بیش از 210 هزار دُز واکسن در استان ایمن سازی می شوند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در انتها تاکید کرد: تلاش حداکثری جهت تخصیص واکسن بیشتر به خراسان شمالی با هم افزایی مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی استان (بجنورد و اسفراین) در جریان است و امیدواریم بر طبق سند ملی واکسیناسیون، این روند انجام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 هزار دز واکسن به خراسان شمالی وارد می شود

210 هزار دز واکسن به خراسان شمالی وارد می شود