مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-15سياسي

استاندار آینده قزوین باید توان فعال کردن ظرفیت تولید در استان را داشته باشد


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استاندار و مدیران اجرایی آینده قزوین باید توان رفع موانع تولید، فعال کردن ظرفیت های صنعتی و کشاورزی و جذب سرمایه گذار را داشته باشند و برای این امر برنامه ارائه دهند.

- فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اولویت مجلس شورای اسلامی را بررسی دقیق برنامهٔ وزرای پیشنهادی، کارآمدی و توانمندی آن ها دانست و اظهار کرد: در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی باید به هماهنگی و همراهی وزرا و برنامهٔ آن ها به ویژه وزرای اقتصادی دولت توجه کرد و مطمئناً مجلس تمامی شاخص های کارآمدی را مدنظر خواهد داشت.

دبیر فراکسیون گام دوم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان، کادرسازی و نیروسازی و داشتن افق گام دومی برای نمایندگان دارای اهمیت است و وزرا باید متعهد شوند که در بدنهٔ اجرایی دولت از ظرفیت جوانان استفاده کرده و به آن ها اعتماد کنند.

محمدبیگی در پاسخ به پرسشی پیرامون آینده مدیریت اجرایی استان قزوین نیز اظهار کرد: انتخاب مدیران ارشد اجرایی در استان ها به نوع نگاه و روش مدیریتی وزرا باز می گردد و نمایندگان مجلس تنها درصورتی که از آن ها نظر خواسته شود اظهارنظر خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آینده قزوین باید توان فعال کردن ظرفیت تولید در استان را داشته باشد

استاندار آینده قزوین باید توان فعال کردن ظرفیت تولید در استان را داشته باشد