مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-15سياسي

لزوم اصلاح آیین نامه معاملاتی سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران


عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم اصلاح مصوبه شورای قبل در خصوص آیین نامه معاملاتی سازمان ها و شرکت های شهرداری، گفت: آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران نیز باید با درج اصلاحاتی از قبیل شرط حداقل سه سال سابقه خدمت و اینکه کسی .

- عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم اصلاح مصوبه شورای قبل در خصوص آیین نامه معاملاتی سازمان ها و شرکت های شهرداری، گفت: آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران نیز باید با درج اصلاحاتی از قبیل شرط حداقل سه سال سابقه خدمت و اینکه کسی از بیرون شهرداری جذب جدید نشود، هر چه سریعتر برگزار شود تا حقی از پرسنل شهرداری ضایع نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در شورای قبلی مصوبه ای تصویب شد به نام آیین نامه مالی و معاملاتی شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران که در این مصوبه شهرداری تهران ملزم شده است اگر تا 31 خرداد ماه سال 1400 این آیین نامه ها را به شورا نیاورد و به تصویب نرسد از این تاریخ باید برگردند به آیین نامه قبلی معاملاتی شهرداری تهران که با این کار فسلفه وجودی سازمان ها و شرکت ها زیر سوال می رود.

امانی با بیان اینکه عملا اگر شهرداری بخواهد این مصوبه را اجرایی کند یعنی قفل و تعطیل شدن سازمان ها و شرکت ها، ادامه داد: البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح آیین نامه معاملاتی سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران

لزوم اصلاح آیین نامه معاملاتی سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران