مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-15سياسي

علت قطعی 7 ساعته برق طی شب گذشته در «واوان» نقص فنی پست اصلی بود


فرماندار اسلامشهر با اشاره به قطعی 7 ساعته برق طی شب گذشته در «واوان» گفت: نقص فنی در یکی از پست های اصلی علت قطعی برق در «واوان» بوده است.

- ، مسعود مرسلپور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قطعی گسترده برق طی روز گذشته در واوان اظهار داشت: ضمن عذرخواهی از شرایط پیش آمده از سعه صدر مردم این منطقه قدردانی می کنم.

فرماندار اسلامشهر گفت: علت قطعی هفت ساعته برق در روز گذشته در منطقه واوان و برخی محلات دیگر نقص فنی غیر قابل پیش بینی در یکی از پست های توزیع اصلی برق بود که بر اثر فشار بار بیش از حد به وجود آمد که ارتباطی با قطعی برق برنامه ریزی شده نداشت.

مرسلپور با بیان اینکه پس از بروز این مشکل به صورت میدانی و همچنین از طریق ارتباط با مدیران استانی و ملی تلاش کردیم تا اشکال ایجاد شده رفع شود عنوان داشت: با تلاش مضاعف اکیپ های فنی شرکت توزیع برق نواقص فنی به وجود آمده بر طرف شد.

وی گفت: لازم می دانم به نوبه خود ضمن عذرخواهی از مشکلاتی که روز گذشته برای شهروندان ساکن در واوان و سایر محلات ایجاد شد از سعه صدر و همراهی ساکنان این مناطق قدردانی و تشکر کنم.

مرسلپور در پایان از تلاش ها و پیگیری های شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس برای رفع اشکال به وجود آمده قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قطعی 7 ساعته برق طی شب گذشته در «واوان» نقص فنی پست اصلی بود

علت قطعی 7 ساعته برق طی شب گذشته در «واوان» نقص فنی پست اصلی بود