مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-15فرهنگي

موسیقی ترانه چگونه وارد نوحه ها شد/ ملودی های عاشورایی کم داریم


مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: متأسفانه گونه هایی از موسیقی وارد نغمات آیینی و عاشورایی ما شده اند که از اثرات مخربش آگاه هستیم؛ - پیرامون چگونگی خلق آثار عاشورایی و نگاه این نهاد به این مقوله مهم گفت وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید:     * امسال برای ماه محرم چه برنامه هایی تدارک دیده اید، با توجه به اینکه سازمان فرهنگی شهرداری در آراستن کلان شهر تهران به نمادهای عزاداری سالار شهیدان اقدام می کند، معاونت موسیقی این سازمان در زمینه برنامه های درون شهری اقدامی در دست انجام دارد؟ خوشبختانه برای محرم امسال تولیداتمان زیاد است.

همین امروز که گفت وگو می کیم، یک تک آهنگ منتشر شد که در رسانه ها هم خبرش بازتاب داده شد با عنوان خیمه غم که بر اساس یکی از اشعار فاخر آقای سعید بیابانکی است که نکته جالب در مورد این اثر دکلمه آقای بیابانکی است.

این اثر به خوانندگی مهدی عبدلی ضبط شد و الان در دسترس علاقمندان برای همنوایی و بهره از ماه گرانقدر محرم قرار دارد.

* در زمینه تولید آثار ضبطی به صورت تک آهنگ یا آلبوم آیتم هایی برای انتشار در ماه محرم بخصوص در دهه اول درنظر گرفته اید؟ امروز تولید یک آلبوم را آغاز کرده ایم که به صورت گام به گام و مرحله به مرحله قطعات و ناظر ضبط آثار این مجموعه برای محرم امسال هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی ترانه چگونه وارد نوحه ها شد/ ملودی های عاشورایی کم داریم

موسیقی ترانه چگونه وارد نوحه ها شد/ ملودی های عاشورایی کم داریم