مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 20:202021-08-14سياسي

عزاداران با رعایت پروتکل ها فرصت سوءاستفاده را از دشمنان بگیرند


مجالس سید و سالار شهیدان باید با دقت در رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد تا فرصت سوء استفاده را از دشمنان و معاندان بگیرند.

- کرونا را هنوز باور ندارند باید توجه داشته باشند که نباید با این تفکر جان دیگران را به خطر بیاندازند و با عدم رعایت پروتکل ها ناقل بیماری به دیگران باشند.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: بانیان مراسم ها، هیئت ها و برگزارکنندگان آیین های مذهبی و عاشورایی باید برای دیگران اسوه و الگو باشند و جامعه از آنها این توقع دارد لذا همه باید همکاری لازم را در رعایت پروتکل ها داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف ما در فضای مجازی و تبلیغ بر علیه مقدسات دینی و مذهبی است و نباید بهانه به دست دشمنان، معاندان حتی دوستان جاهل داد.

امام جمعه گناوه یادآور شد: فضای محیطی گناوه با نصب پرچم، بیرق و بنرهای عزاداری امام حسین (ع) و شهدای کربلا مزین شده است و مردم هم باید در این زمینه همکاری کنند تا فضای شهر حال و هوای محرم داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا گفت: ضمن حفظ شعائر و دستاوردهای عاشورا، باید نماز ظهر عاشورا در فضای مناسب و تعداد افراد کم با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداران با رعایت پروتکل ها فرصت سوءاستفاده را از دشمنان بگیرند

عزاداران با رعایت پروتکل ها فرصت سوءاستفاده را از دشمنان بگیرند