مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 15:502021-08-14اقتصادي

شرکت شستا اراده ای برای اجرای طرح دامپروری در خانمیرزا ندارد


معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح دامپروری بابامنصور در خانمیرزا تامین و مشکلات اجرای این طرح در استان حل شد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح دامپروری بابامنصور در خانمیرزا تامین و مشکلات اجرای این طرح در استان حل شد، اما به نظر می رسد شرکت شستا اراده ای برای اجرای این طرح دامپروری ندارد.

الله کرم نصیری 23 مردادماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای طرح سرمایه گذاری دامپروری بابامنصور در خانمیزا، اظهار کرد: شرکت شستا برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده بود، برای اجرای این طرح در ابتدا موانعی وجود داشت که با پیگیری های متعدد این موانع برطرف شد.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح دامپروری در خانمیرزا تامین و مشکلات آن از جمله عبور لوله گاز پرفشار و واحدهای شن و ماسه مجاور حل شد، اما به نظر می رسد شرکت شستا اراده ای برای اجرای این طرح دامپروری در خانمیرزا ندارد.

وی تاکید کرد: این طرح باید هرچه سریعتر توسط سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شود، اگر شرکت شرکت شستا تمایلی برای اجرای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت شستا اراده ای برای اجرای طرح دامپروری در خانمیرزا ندارد

شرکت شستا اراده ای برای اجرای طرح دامپروری در خانمیرزا ندارد