مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-14سياسي

«فاطمی امین» و «زارع پور» برنامه های خود را به کمیسیون صنایع مجلس ارائه کردند


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از حضور وزرای پیشنهادی صنعت و ارتباطات در جلسات امروز این کمیسیون و ارائه برنامه هایشان خبر داد.

- سید جواد حسینی کیا نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور وزرای پیشنهاد ی صنعت و ارتباطات در جلسات صبح و عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه نوبت صبح امروز کمیسیون، سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهاد ی صنعت، معدن و تجارت حضور یافت و ضمن ارائه سوابق عملکرد خود، برنامه هایش را در حوزه ماموریت های این وزارتخانه ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان عضو کمیسیون نیز نقطه نظرات و سؤالات خود را از وزیر پیشنهاد ی در حوزه های مختلف از قبیل جهش تولید، ساماندهی و نظارت بر بازار و حوزه های سیمان، فولاد و خودرو مطرح کردند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مهم ترین رئوس برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت که در جلسه امروز مطرح شد، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی به این نکته پرداخت که با اصلاح نحوه حکمرانی می توان مشکلات حوزه صنعت به ویژه صنعت خودرو را برطرف کرد و در این حوزه نظارت جدی نیز باید بر بازار برقرار باشد.

حسینی کیا افزود: علاوه بر این، وزیر پیشنهادی بر مسأله تثبیت منطقی قیمت ها و نظارت بر بازار تاکید کرد و در حوزه جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فاطمی امین» و «زارع پور» برنامه های خود را به کمیسیون صنایع مجلس ارائه کردند

«فاطمی امین» و «زارع پور» برنامه های خود را به کمیسیون صنایع مجلس ارائه کردند