مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 12:452021-08-14ورزشي

دو و میدانی خراسان شمالی، قهرمان، بسیار دارد


رییس هیات دو و میدانی خراسان شمالی، گفت: دو و میدانی خراسان شمالی قهرمانان بسیاری را پرورش داده که بارها در مسابقات کشوری توانستند صاحب مدال شوند و مدال آوری در بستری نامناسب دور از انتظار نبوده چه برسد به حالا که پیست تارتان زمینه میزبانی ها را فراهم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، علی اصغر صابری با بیان این که استعدادسوزی می تواند فرصت رشد دو و میدانی کاران را از بین ببرد، اظهار کرد: برترین ورزشکاران استان برای طی کردن مسیر رشد خود باید ناهمواری های بسیاری را تحمل کنند، اگر شرایط برای نگه داشتن آن ها فراهم نباشد، نمی توان بر ماندن شان اصرار کرد.

وی گفت: دو و میدانی خراسان شمالی قهرمانان بسیاری را پرورش داده که بارها در مسابقات کشوری توانستند صاحب مدال شوند و مدال آوری در بستری نامناسب دور از انتظار نبوده چه برسد به حالا که پیست تارتان زمینه میزبانی ها را فراهم کرده است و قهرمانان بسیاری برای پیشرفت در آن می دوند.

رییس هیات دو و میدانی استان، تصریح کرد: البته این ورزش در بخش پرتاب ها توانست عملکرد خوبی را در کشور به نمایش بگذارد که زمینه تداوم آن حمایت بیشتر و فراهم کردن بسترهای مناسب در تمام مواد دو و میدانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو و میدانی خراسان شمالی، قهرمان، بسیار دارد

دو و میدانی خراسان شمالی، قهرمان، بسیار دارد