مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-14سياسي

مدیریت ناکارآمد عامل تعداد بالای فوتی کرونا در مشهد


رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد گفت: آمار غیر قابل باور مبتلایان جدید شهر مشهد و تعداد بالای متوفیان کرونایی، دلیلی محکم بر مدیریت ناکارآمد استاندار خراسان رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر هیچ کسی قابل انکار نیست و این بحران؛ اقدامی عاجل می طلبد و نیاز به یک عزم جدی و همگانی همه دستگاه های ذی ربط دارد.

وی ادامه داد: آمار غیر قابل باور مبتلایان جدید شهر مشهد و بستری های روزانه و تعداد بالای متوفیان کرونایی، دلیلی محکم بر مدیریت ناکارآمد استانداری خراسان رضوی است.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد افزود: آقایان بزرگوار اگر در مدیریت این همه گیری ناتوان هستید، با جان مردم بازی نکنید و جای خودتان را به فردی کارآمد بدهید و بروید که فردای قیامت می بایست در محضر الهی پاسخگو باشید.

دائمی اظهار کرد: واقعاً چه میزان سهل اندیشی باید در میان باشد که به جای اجرای محدودیت های سختگیرانه برای کنترل این همه گیری، بازهم مجوزهای آمد و شد صادر می شود و انگار حفظ جان مردم در اولویت نیست بلکه شاید اغراض سیاسی در میان است.

وی افزود: به عنوان یک مطالبه همگانی، با توجه به بی کفایی مشهود در مدیریت در شهر مشهد یک مطالبه عمومی است و مسئولین باید هر چه سریع تر به این مطالبه پاسخ دهند والا به زودی بخاطر ترک فعل شان که منجر به تهدید و از بین رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ناکارآمد عامل تعداد بالای فوتی کرونا در مشهد

مدیریت ناکارآمد عامل تعداد بالای فوتی کرونا در مشهد