مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-14سياسي

توزیع متوازن اعتبارات در دستور کار دولت قرار گیرد


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار مردم از دولت انقلابی توزیع متوازن اعتبارات به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و بهبود فضای کسب و کار است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار مردم از دولت انقلابی توزیع متوازن اعتبارات به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و بهبود فضای کسب و کار است.

نشست فراکسیون حامیان انقلاب اسلامی با حضور وزاری پیشنهادی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امور اقتصادی و دارایی، نیرو و راه و شهرسازی و به ریاست سید محمد موحد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید محمد موحد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: ان شاالله همه ما در تمامی زندگی خود شخصیت امام حسین (ع) را چراغ و راهنمای خود قرار دهیم.

وی با خطاب قرار دادن عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بیان کرد: گردشگری و توریست یکی از صنعت های پول ساز جهان و جذب درآمد است که انتظار می رود در 《دولت مردمی ایران قوی》شاهد تحولی اساسی در این حوزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع متوازن اعتبارات در دستور کار دولت قرار گیرد

توزیع متوازن اعتبارات در دستور کار دولت قرار گیرد