مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-14سياسي

عاشورا بخش جداناشدنی از فرهنگ شیعه است


حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه عاشورا بخش جداناشدنی از فرهنگ شیعه است، به برخی برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ایام محرم اشاره کرده و خبر از برگزاری دوره مطالعاتی و مسابقه «چند خط عاشقی» داد.

- حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه عاشورا بخش جداناشدنی از فرهنگ شیعه است، به برخی برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ایام محرم اشاره کرده و خبر از برگزاری دوره مطالعاتی و مسابقه چند خط عاشقی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام و المسلمین امیر ارزانی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به اهمیت و تاثیر اقامه عزا برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: برگزاری مجلس عزای حسینی از شعائر دینی شیعیان محسوب شده و اساسا ذکر مصیبت برای اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) بخش جداناشدنی از فرهنگ ما به شمار می رود.

مشاور رییس و مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین الملل ستاد هماهنگی کانون های فهما ادامه داد: هر ساله با فرارسیدن ماه محرم و صفر، بیرق عزاداری برای سید و سالار شهیدان درهر کوی و برزن برافراشته شده و حسینیه ها و تکایا مهیای پذیرایی از عزاداران حسینی می شوند؛ هرچند که طی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا عمده این مراسم ها یا در بستر فضای مجازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا بخش جداناشدنی از فرهنگ شیعه است

عاشورا بخش جداناشدنی از فرهنگ شیعه است