مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-14دانش

کمبود معلم در خوزستان تا سال 1402 رفع خواهد شد


رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به کمبود حدود 17 هزار معلم در استان، گفت: با توجه به استخدامی هایی که صورت می گیرد، تا سال 1402 کمبود معلم در خوزستان به پایان خواهد رسید.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به کمبود حدود 17 هزار معلم در استان، گفت: با توجه به استخدامی هایی که صورت می گیرد، تا سال 1402 کمبود معلم در خوزستان به پایان خواهد رسید.

حسن جرفی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که مشکل کمبود معلم در استان خوزستان تا چه زمانی مرتفع خواهد شد، اظهار کرد: در استان خوزستان کمبود حدود 17 هزار معلم را داریم که دلیل آن مهاجرت به استان های دیگر، بازنشستگی و.

است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری های دانشگاه فرهنگیان کشور، سالانه حدود 25 هزار دانشجومعلم در سطح کشور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به برنامه استان برای جبران کمبود معلم، تصریح کرد: برای استان خوزستان نیز سالانه بین هزار و 400 تا هزار و 800 دانشجومعلم پذیرفته می شود و با توجه به استخدامی هایی که صورت می گیرد و دوره های پودمانی را در دانشگاه ما می گذرانند، تا سال 1402 کمبود معلم در خوزستان به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم در خوزستان تا سال 1402 رفع خواهد شد

کمبود معلم در خوزستان تا سال 1402 رفع خواهد شد